نوشته شده توسط : suzi
 

هتل 5 ستاره آوانگارد ترکیه استانبول

 تور ترکیه هتل آوانگارد استانبول

هتل 5 ستاره آوانگارد تور ترکیه استانبول دارای فروشگاه های زیادی است , به همین دلیل مورد توجه بسیاری از مسافران است. علاوه بر این هتل آوانگارد استانبول دارای یک صرافی نیز می باشد . این هتل دارای 84 اتاق ویژه میهمانان تور ترکیه است که این هتل ها بسیار تمیز و زیبا هستند و پنجره های آن دو جداره می باشند.. همچنین این هتل دارای 3 سوئیت می باشد. از امکانات هتل آوانگارد تور ترکیه استانبول می توان به استخر , سونا , جکوزی , حمام ترکی , ماساژ , سولاریوم و... اشاره کرد.


 

هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

 هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول یکی از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول ترکیه است. این هتل 5 ستاره بسیار شیک و زیبا ساخته شده است به طوری که نمای بیرونی و درونی آن برای مسافران و گردشگران تور ترکیه بسیار جالب است و توجه آن ها را جلب می کند. هتل گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول در منطقه جدید استانبول یعنی شیشلی قرار گرفته است و از 13 طبقه و 320 اتاق تشکیل شده است. همچنین این هتل برای معلولین اتاق های ویژه ای دارد تا آن ها هم بتوانند از سفر خود لذت ببرند. امکانات هتل ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول بسیار زیاد است که می توان به برخی از آن ها اشاره کرد: اتاق های بالکن دار , استخر , سونا , جکوزی , سیستم برودتی خوب , تهویه مناسب , اینترنت رایگان , پذیرایی لابی به صورت 24 ساعته ویزه میهمانان تور ترکیه, دو رستوران متفاوت با انواع غذاهای محلی وترکی و... . علاوه بر این ها یک قنادی هم در این هتل است که با شیرینی های محلی خود توجه مسافران را به خود جلب می کند و اکثر مسافران از هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه نوروز 95 استانبول احساس رضایت می کنند.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 5 ستاره ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
 

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول 

تور ترکیه هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول در مرکز شهر زیبا و توریستی استانبول و نزدیک منطقه تقسیم که یک منطقه شلوغ و پر جنب و جوش است واقع شده است. یکی از مناطق تفریحی استانبول همین منطقه تقسیم است که مغازه ها و فروشگاه ها و رستوران های بسیاری دارد و مورد توجه مسافران و گردشگران تور ترکیه است , به همین دلیل هتل تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول بیشتر مورد توجه مسافران تجاری بوده است. این هتل متشکل از 138 اتاق استاندارد و اتاق هایی ویژه معلولین و سیگاری ها و... می باشد. از امکانات هتل تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول می توان به رستوران آلارد , استخر , سونا , جکوزی , حمام بخار , سالن بدنسازی , ماساژ و همچنین از امکانات اتاق های این هتل می توان به سرویس سرمایش و گرمایشی آن , سرویس اتاق ویژه میهمانان تور ترکیه , حوله ساحلی , وان , دوش , سشوار و بالکن و اینترنت و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت در هتل تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول از امکانات آن بهرمند شوند.


 

هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول در مرکز میدان تقسیم واقع شده است و فاصله آن تا مترو فقط 3 دقیقه می باشد. این هتل متشکل از 81 اتاق و 6 سوئیت می باشد. اتاق های هتل گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول دارای سیستم حرارتی و برودتی مناسب , حمام و سرویس حمام , میز کار , تلویزیون , تلفن و... می باشند. از امکانات این هتل می توان به استخر سر پوشیده , سونا , جکوزی , حمام ترکی , سالن ورزشی , رستورانی با غذاهای بین المللی و ترکیه ای و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه نوروز 95 با اقامت در هتل گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول می توانند لحظات خوش و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 4 ستاره ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
 

هتل 3 ستاره ایبیس ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل ایبیس استانبول

هتل 3 ستاره ایبیس تور ترکیه استانبول در یک موقعیت جغرافیایی خوب و فوق العاده قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق هایی با امکانات خوب و مناسب است و همچنین اتاق هایی مخصوص معلولین را نیز دارا می باشد. از امکانات هتل ایبیس تور ترکیه استانبول می توان به استخر روباز , پارکینگ رایگان , رستوران و... اشاره کرد. رستوران این هتل دارای خوراک های لذیذ و خوش مزه ای است که مسافران تور ترکیه پس از یک گردش خوب و طولانی می توانند با خوردن خوراک های این رستوران خستگی خود را برطرف کنند. علاوه بر این پذیرش هتل ایبیس تور ترکیه استانبول به صورت 24 ساعته آماده پذیرش مسافران تور ترکیه می باشد.


 

هتل 3 ستاره فوآر ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل فوآر استانبول

هتل 3 ستاره فوآر تور ترکیه استانبول در مرکز شهر زیبا و توریستی استانبول یعنی منطقه آکسارای قرار گرفته است. این هتل تا فرودگاه 15 کیلومتر فاصله دارد. از امکانات هتل فوآر ترکیه استانبول می توان به رستوران , بار , پارکینگ , صرافی ویژه میهمانان تور ترکیه و... اشاره کرد. علاوه بر این اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه مناسب , مینی بار , ماهواره , تلویزیون ال سی دی , یخچال , روم سرویس بیست و چهار ساعته و... نیز می باشد. مسافران تور ترکیه نوروز 95 می توانند با اقامت در این هتل که قیمتی مناسبی هم دارد , سفر خوبی را تجربه کنند.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 3 ستاره ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

هتل سیلایف آنتالیا

 

هتل سیلایف آنتالیا دارای امکاناتی از قبیل ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , سولاریوم , حمام ترکی و بخار , شیرجه , حمام ترکی , استخر سر پوشیده و غواصی برای مسافران تور ترکیه آذر 94 ترکیه می باشد.وهمچنین خدماتی مثل اتاق و امکانات برای معلولین - اتاقهای خالی از حساسیت - اتاقهای VIP - اتاق های خانوادگی - مرکز بدنسازی - بیلیارد - پینگ پنگ - بازی دارت - دوچرخه سواری - کرایه دوچرخه - موج سواری - کانو - ماهیگیری  را به مسافران تور ترکیه پاییز 94 خود ارائه می دهد.

 

 

 
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیلایف آنتالیا,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

هتل الیت ورد استانبول

هتل الیت ورد استانبول که هتلی 5 ستاره در منطقه تکسیم شهر استانبول می باشد. این هتل دارای معماری خاص و مدرن است این هتل به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است دارای امکانات رفاهی جدید می باشد و دارای 245 اتاق با منظره ای زیبا از شهر می باشد که چشم هر مسافرتور ترکیه زمستان 94 را مجذب خود می کند همچنین قابل ذکر است که برای افراد معلول نیز امکاناتی را در نظر گرفته اند. از جمله امکانات هتل الیت ورد استانبول می توان به حمام سامیکی سنتی ، استخر ، کافه که می توان در آن به تماشای عکس های زیبا از مناظر شهر نشست اشاره کرد .این هتل پذیرای میهمانان تور ترکیه تعطیلات دی 94 هستند و اتاق های این هتل طراحی دکور فوق العاده ای دارند با تمام تجهیزات روز هتلداری و همچنین این هتل دارای 6 رستوران است که می توان انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در آن تجربه کرد. برای گردشگران تور ترکیه دی 94 که قصد خرید دارند بدانند که منطقه خرید استانبول نزدیک به هتل الیت ورد استانبول  است و همچنین می توانند به راحتی از کاخ توپکاپی استانبول و مسجد کبود و بازار بزرگ دیدن کنند.

 

هتل گرین پارک مرتر استانبول

هتل گرین پارک مرتر استانبول هتلی 5 ستاره است که در منطقه ای قرار دارد که مرکز مد و صنعت نساجی می باشد و در جایی واقع شده که به تمام وسایل نقلیه عمومی نزدیک است و انواع امکانات را برای میهمانان خود فراهم کرده است که استخر آب گرم از جمله آنهاست . این هتل دارای اتاق های راحت و مدرن برای مسافران تور ترکیه 94 است که از هرگونه سرو صدا تهی است . هتل گرین پارک مرتر استانبول دارای سوئیت هایی مخصوص تازه عروس ها می باشد ، اتاق های این هتل دارای به روزترین دکور و تجهیزات می باشد که می توان به سیستم تهویه و حمام شخصی و بوفه صبحانه اشاره کرد . امکانات این هتل شامل باشگاه بدنسازی ، اسنخر روباز ، باغ و . . . است ، که گردشگران تور ترکیه آذر 94 می توانند سفر خوبی را در هتل گرین پارک مرتر استانبول تجریه کنند.

 

هتل رامادا پلازا استانبول

هتل رامادا پلازا استانبول هتل 5 ستاره در میدان تقسیم استانبول می باشد که از جاذبه های دیدنی نزدیک به این هتل موزه نظامی و نمایشگاه مرکز استانبول می با شد . این هتل دارای 170 اتاق راحت با تجهیزات روز دنیا است از جمله تهویه مطبوع ، لابی ، صندق امانات ، کافه ، رستوران و خدمات سرو غذا و خشکشویی می باشد. مسافران تور ترکیه استانبول برای آمدن به هتل رامادا پلازا استانبول فقط 13 کیلومتر را طی می کنند . شما می توانید بهترین غذاهای ترکی ، بین المللی و مدیترانه ای را در هتل های این رستوران تجربه کنید .

 

 
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های لوکس استانبول,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

هتل پین بای هالیدی ریزورت ترکیه کوش آداسی

 این هتل 5 ستاره در زمینی به مساحت چهارصد و بیست هزار متر مربع و در کوش آداسی ترکیه ساخته شده است . این هتل دارای امکاناتی از قبیل یک کیلومتر ساحل , استخر , زمین تنیس , پینگ پنگ , بسکتبال , و دارت است و تفریحاتی مانند قایقرانی با قایق های بادی , چادر زدن در شب را دارد شما می توانید برنامه سفر خود را از هتل بگیرید. گردشگران تور ترکیه با اقامت در این هتل می توانند لحظات خوشی را سپری کنند .


هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه :

این هتل 5 ستاره دارای سیصدو بیست و نه اتاق مي باشد كه شامل صدو سی وشش اتاق استاندارد ، هفتادوهشت  اتاق خانوادگي ،چهارده رويال سوئيت، پنج سويت ، و یک سوئيت بزرگ سلطنتی , اتاقها دارای خط تلفن مستقیم ، تلویزیون ،کانالهای رادیو از طریق تلویزیون، یخچال ،  سیستم الکترونیکی کیکارد ، پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع ،کاناپه، مبل ،فرش ، حمام ، توالت ، وان، سشوار و بالکن می باشد . اين هتل داراي خدمات پستي و فكس و تلفن و اينترنت ميباشد . موقعيت محلي هتل آداکوله : هتل در شمال کوش آداسی ترکیه قرارگرفته و به مركز شهر سه كيلومتر و تا فرودگاه هشتاد كيلومتر وتا شهر افسوس باستان چهارده کیلومتر فاصله دارد .

 

 

 

 

 

 

 

امکانات هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه شامل :

رستوران , استخر روباز , استخر سرپوشیده , استخر کودکان , U.All صبحانه ، نهار ، شام به صورت سلف سرویس ، صبحانه دیر هنگام ، پذیرایی های طول روز و همه نوشیدنی ها (نوشابه ، چای ، قهوه ، نسکافه ، آبمیوه) که گردشگران تور ترکیه می توانند تا ساعت 24 این امکانات را رایگان استفاده کنند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

هتل 4 ستاره الیت وورد استانبول ترکیه

هتل الیت وورد استانبول یکی از هتل های 5 ستاره در این شهر می باشد که فاصله خیلی کمی با میدان تقسیم دارد. خیابان استقلال استانبول ترکیه بسیار به هتل الیت وورد نزدیک بوده و مغازه ها و رستوران های متعددی در آن وجود دارد که گردشگران تور ترکیه می توانند از آنها بهره مند شوند. از مکانهای معروف نزدیک به این هتل میتوان به کاخ تاپکاپی، مسجد کبود و بازار بزرگ استانبول ترکیه نام برد.

امکانات هتل 4 ستاره الیت وورد استانبول ترکیه عبارتند از :

آرایشگاه، صرافی، فروشگاه، رستوران، گاو صندوق،لباسشویی,مرکز بدنسازی، سونا، استخر سرپوشیده ، ماساژ و حمام ترکی . مسافران تور ترکیه می توانند اقامت خوبی را در این هتل داشته باشند .تور ترکیه پاییز 94

 

 


هتل مارتی استانبول

هتل 5 ستاره مارتی دارای 11 طبقه و 270 اتاق در منطقه تکسیم استانبول قرار واقع شده است . این هتل در 1/7 کیلومتری کاخ دلمه باغچه، 2/2 کیلومتری برج گالاتا و 4/3 کیلومتری بازار بزرگساخته شده است. از نظر موقعیت مکانی موقعیت بسیار خوبی دارد و به ایستگاه های حمل و نقل عمومی، رستوران ها، موزه ها و ... نزدیک می باشد. از امکانات اتاق های این هتل که برای مسافران تور ترکیه در نظر گرفته شده است می توان به تلویزیون 42 اینچ، میز ، وای فای رایگان، تلفن، آب معدنی رایگان، حمام، سشوار، دماسنج، تهویه، مینی بار و دمپایی اشاره نمود. مسافران تور ترکیه می توانند در این هتل اقامت راحت و لذت بخشی داشته باشندتور ترکیه پاییز 94

.


هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول

این هتل یکی از هتل های پنج ستاره استانبول است که د در جنوب خلیج شاخ طلایی، در مرکز قسمت قدیمی استانبول، در 3 طبقه بنا شده است. اتاق های این هتل مجلل کاملا به سبک ترکی چیدمان شده اند و برای مسافران تور ترکیه دارای امکانات تلویزیون، سی دی/ دی وی دی پلیر، حمام و ... می باشند.فاصله این هتل تا فرودگاه آتاترک 19 کیلومتر است و از آنجاییکه که در قسمت قدیمی استانبول واقع شده به اغلب مکان های دیدنی و تاریخی استانبول از جمله مسجد آبی، مسجد ابا صوفیه و... نزدیک است. کارکنان این هتل توانایی صحبت کردن به زبان ترکی، انگلیسی و فرانسوی را دارند. مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت در این هتل لحظات آرامش بخشی را تجربه کنندتور ترکیه پاییز 94

.



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

 

 

هتل 3 ستاره ایبیس ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل ایبیس استانبول

هتل 3 ستاره ایبیس تور ترکیه استانبول در یک موقعیت جغرافیایی خوب و فوق العاده قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق هایی با امکانات خوب و مناسب است و همچنین اتاق هایی مخصوص معلولین را نیز دارا می باشد. از امکانات هتل ایبیس تور ترکیه استانبول می توان به استخر روباز , پارکینگ رایگان , رستوران و... اشاره کرد. رستوران این هتل دارای خوراک های لذیذ و خوش مزه ای است که مسافران تور ترکیه پس از یک گردش خوب و طولانی می توانند با خوردن خوراک های این رستوران خستگی خود را برطرف کنند. علاوه بر این پذیرش هتل ایبیس ترکیه استانبول به صورت 24 ساعته آماده پذیرش مسافران تور ترکیه می باشد.


 

هتل 3 ستاره فوآر ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل فوآر استانبول

هتل 3 ستاره فوآر ترکیه استانبول در مرکز شهر زیبا و توریستی استانبول یعنی منطقه آکسارای قرار گرفته است. این هتل تا فرودگاه 15 کیلومتر فاصله دارد. از امکانات هتل فوآر ترکیه استانبول می توان به رستوران , بار , پارکینگ , صرافی و... اشاره کرد. علاوه بر این اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه مناسب , مینی بار , ماهواره , تلویزیون ال سی دی , یخچال , روم سرویس بیست و چهار ساعته و... نیز می باشد. مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت در این هتل که قیمتی مناسبی هم دارد , سفر خوبی را تجربه کنند.


 

هتل 3 ستاره اربیل ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل اربیل استانبول
هتل 3 ستاره اربیل تور ترکیه استانبول یکی از هتل های 3 ستاره خوب و نوساز استانبول است که بسیار شیک و مدرن طراحی و ساخته شده است. این هتل بسیار شبیه به هتل های 5 ستاره و هتل های بین المللی است و همین امر باعث منحصر به فرد شدن آن در میان هتل های 3 ستاره تور ترکیه استانبول شده است. هتل اربیل ترکیه استانبول دارای امکانات هوشمند و امکانات رفاهی خوبی می باشد. از امکانات این هتل برای میهمانان تور ترکیه می توان به استخر , سونا , جکوزی , اینترنت وایرلس در تمام اتاق ها , منوی غذای باز با انواع نوشیدنی های لذیذ و خوش مزه که به صورت بوفه سرو می شود و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت خود در این هتل با قیمتی مناسب سفر خوب و بی نظیری را تجربه کنند و از امکانات رفاهی و فوق العاده این هتل 3 ستاره بهرمند شوند.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

 

 

هتل 4 ستاره میم ترکیه استانبول

تور ترکیه تل میم استانبول

هتل 4 ستاره میم تور ترکیه استانبول هتل مدرنی است که جدیدا بازسازی شده و در منطقه نیشان تاشی شهر استانبول واقع شده است و به قصر دولماباهچه و میدان تقسیم بسیار نزدیک است. اتاق های این هتل دارای سرویس دهی بسیار ماهرانه و مهمان نوازی خوبی برای میهمانان تور ترکیه می باشد و این امر باعث بیشتر شدن آسایش شما مسافران عزیز می شود. ایستگاه های متفاوتی در اطراف هتل میم تور ترکیه استانبول وجود دارد که باعث می شود گردشگران راحت تر به نقاط دیگر شهر بروند. از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به رستوران گائودی آن اشاره کرد که دارای منوی غذاهای بین المللی و سنتی ترکیه ای می باشد.علاوه بر این انواع سالادهای سالم و تازه و لذیذ در رستوران هتل میم استانبول سرو می شود.در لابی این هتل کافه ای به نام کافه بارکا وجود دارد که بصورت 24 ساعته از مسافران خود با انواع دسرها و نوشیدنی های خوش مزه پذیرایی می کند. با تور ترکیه استانبول و اقامت در این هتل 4 ستاره لحظات خوشی را سپری کنید و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.


 

هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول در مرکز میدان تقسیم واقع شده است و فاصله آن تا مترو فقط 3 دقیقه می باشد. این هتل متشکل از 81 اتاق و 6 سوئیت می باشد. اتاق های هتل گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول دارای سیستم حرارتی و برودتی مناسب , حمام و سرویس حمام , میز کار , تلویزیون , تلفن و... می باشند. از امکانات این هتل می توان به استخر سر پوشیده , سونا , جکوزی , حمام ترکی , سالن ورزشی , رستورانی با غذاهای بین المللی و ترکیه ای و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه با اقامت در هتل گرین پارک تکسیم  تور ترکیه استانبول می توانند لحظات خوش و به یاد ماندنی را تجربه کنند.


 

هتل 4 ستاره لیون ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل لیون استانبول

 

هتل 4 ستاره لیون تور ترکیه استانبول در مرکز شهر زیبا و امن استانبول واقع شده است. این هتل تقریبا 450 متر با میدان مشهور شهر استانبول یعنی میدان تقسیم فاصله دارد.این هتل دارای فضایی زیبا و آرام می باشد که می تواند به خوبی رضایت گردشگران و مسافران عزیز را فراهم کند. هتل لیون تور ترکیه استانبول از اتاق های بزرگی تشکیل شده است که هیچگونه صدای آزار دهنده ای در آن شنیده نمی شود و مسافران تور ترکیه می توانند در این هتل و اتاق های آرام و بدون سر و صدای آن در محیطی دنج و آرامش بخش سفرخوشی را تجربه کنند و لذت ببرند.از امکانات رفاهی هتل لیون استانبول می توان به استخر , سالن ورزشی ,  تخت های آفتابگیری , حمام ترکی , ماساژ و... اشاره کرد. مبلمان اتاق های این هتل با چوب های مرغوب ساخته شده اند و امکانات فوق العاده آن زبانزد خاص و عام است. علاوه بر این هتل لیون تور ترکیه استانبول دارای رستورانی به نام رستوران گلکسی است که صبحانه اش بی نظیر است, به شما گردشگران عزیز توصیه می کنم که در سفر خود به استانبول و اقامت در این هتل , صبحانه لذیذ رستوران آن را از دست ندهید. در کنار صبحانه بی نظیر رستوران برای میهمانان تور ترکیه هتل لیون استانبول میزی با ترکیبات آب میوه های لذیذ و خوش مزه قرار دارد که باعث می شود شما صبحانه کامل و لذیذی را تجربه کنید.
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

 

 

هتل 5 ستاره آوانگارد ترکیه استانبول

 تور ترکیه هتل آوانگارد استانبول

هتل 5 ستاره آوانگارد تور ترکیه استانبول دارای فروشگاه های زیادی است , به همین دلیل مورد توجه بسیاری از مسافران است. علاوه بر این هتل آوانگارد استانبول دارای یک صرافی نیز می باشد . این هتل دارای 84 اتاق برای میهمانان تور ترکیه است که این هتل ها بسیار تمیز و زیبا هستند و پنجره های آن دو جداره می باشند.. همچنین این هتل دارای 3 سوئیت می باشد. از امکانات هتل آوانگارد تور ترکیه استانبول می توان به استخر , سونا , جکوزی , حمام ترکی , ماساژ , سولاریوم و... اشاره کرد.


 

هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

 هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول یکی از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول ترکیه است. این هتل 5 ستاره بسیار شیک و زیبا ساخته شده است به طوری که نمای بیرونی و درونی آن برای مسافران و گردشگران بسیار جالب است و توجه آن ها را جلب می کند. هتل گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول در منطقه جدید استانبول یعنی شیشلی قرار گرفته است و از 13 طبقه و 320 اتاق تشکیل شده است. همچنین این هتل برای معلولین اتاق های ویژه ای دارد تا آن ها هم بتوانند از سفر خود لذت ببرند. امکانات هتل ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول بسیار زیاد است که می توان به برخی از آن ها اشاره کرد: اتاق های بالکن دار , استخر , سونا , جکوزی , سیستم برودتی خوب , تهویه مناسب , اینترنت رایگان , پذیرایی لابی به صورت 24 ساعته , دو رستوران متفاوت با انواع غذاهای محلی وترکی ویژه میهمانان تور ترکیه و... . علاوه بر این ها یک قنادی هم در این هتل است که با شیرینی های محلی خود توجه مسافران را به خود جلب می کند و اکثر مسافران از هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول احساس رضایت می کنند.


 

هتل 5 ستاره کرون پلازای ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل 5 ستاره کرون پلازای استانبول

هتل 5 ستاره کرون پلازای تور ترکیه استانبول در منطقه قدیمی استانبول قرار دارد و متشکل از 4 ساختمان جدا می باشد. این هتل دارای 265 اتاق می باشد. از امکانات هتل کرون پلازای تور ترکیه استانبول می توان به  رستوران های کباب ترکی و کباب سلطانی , رستوران های بین المللی , کافه , آرایشگاه , اینترنت وایرلس , استخر سونا , جکوزی , ماساژ , سالن بدنسازی , حمام ترکی و... اشاره کرد. مسافرین  تور ترکیه استانبول می توانند از این امکانات به صورت رایگان بهره مند شوند.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

ساحل لارا در آنتالیا 

ساحل لارا یک مکان بسیار دوست داشتنی مدیترانه ای با آبهای شفاف و ملایم دریای مدیترانه و منطقه ای است که با سرعتی زیاد گسترش یافته و با سرعتی بیشتر در حال توسعه صنعت گردشگری می باشد و امروزه به یکی از جذابترین و دوست داشتنی ترین اماکن برای استراحت و اقامت گردشگران تور ترکیه مرداد 94 تبدیل شده است.نزدیکترین منطقه تفریحی و گردشی به آنتالیا منطقه لارا می باشد که فقط با 6 کیلومتر فاصله  در شرق شهر آنتالیا واقع گردیده است و دارای سواحل شنی و سنگریزه ای می باشد و دریای آن دارای امواجی ملایم و نرم می باشد.در بسیاری از بخشهای این ساحل که به صورت اختصاصی برای استراحت و تفریح گردشگران تور ترکیه تعطیلات تابستان 94 تجهیز شده است امکانات تفریحی بسیاری از قبیل ۱۱ باشگاه، ۴ رستوران، ۴ کافه، ۲ زمین فوتبال، یک پارک عجایب، محوطه ای برای والیبال ساحلی، ورزش های آبی، اسکیت و فوتبال ساحلی وجود دارد.

 

ساحل لارا در آنتالیا

 

 

ساحل لارا در آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: ساحل لارا در آنتالیا ترکیه,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

آبشار دودن در آنتالیا

آبشارهای Duden آنتالیا شکلی دیگر از زیبایی های طبیعی آنتالیا است که در فاصله 14 کیلومتری شمال شرقی آنتالیا قرار دارد. آبشارهایی که در محوطه ای سبز، در میان جنگلی زیبا خودنمایی می کنند. این مکان یکی از اصلی ترین استراحتگاه های مردم آنتالیا و همچنین مسافرین تورترکیه خرداد 94 به شمار می رود. رودخانه دودن از کوه های توروس سرچشمه می گیرد و به دریای مدیترانه می ریزد. این رودخانه در مسیر خود دو آبشار زیبا ساخته است که به آبشار بالایی و پایینی معروفند. آبشار بالایی Duden به ارتفاع 15 متر و عرض 20 متر در دره ای زیبا قرار دارد و آبشار پایینی Duden دقیقاً در نقطه ای قرار دارد که رودخانه دودن به دریا می ریزد. با گذشت زمان غاری کوچک پشت این آبشار شکل گرفته که مکانی مناسب برای نشستن و تماشای آبشار برای گردشگران تور ترکیه 94 است.

 

آبشار دودن در آنتالیا

 

 

آبشار دودن در آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: آبشار دودن در آنتالیا,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

ساحل بلک در آنتالیا

ساحل بلک در ساحل آک دنیز و در ۳۰ کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است.این ساحل مجلل و زمین گلف از کوه های تاروس تا ساحل زیبای بلک و در 36 کیلومتری غرب آنتالیا واقع است.در این منطقه به دلیل وجود جنگل های کاج وساحل ماسه ای صنعت توریسم رواج زیادی دارد . این شهر دیدنی فاصله کمی با مکان های تاریخی همچون آسپندوس و پرگه دارد.هتل های متعدد 4و5 ستاره و زمین های گلف بسیاری در این منطقه وجود دارد.آموزش تنیس در مدرسه بین المللی تنیس ،تماشای بیش از 100 گونه پرنده در نزدیکی آبشار کورسوناف , لذت بردن از ورزش های آبی جزئی از جذابیت های این منطقه هستند.مسافران تور ترکیه خرداد 94 میتوانند برای گشت زدن در اطراف ساحل ،ماشین یا دوچرخه کرایه کنند.

 

ساحل بلک در آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: ساحل بلک در آنتالیا,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

ساحل لارا در آنتالیا

ساحل لارا یک مکان بسیار دوست داشتنی مدیترانه ای با آبهای شفاف و ملایم دریای مدیترانه و منطقه ای است که با سرعتی زیاد گسترش یافته و با سرعتی بیشتر در حال توسعه صنعت گردشگری می باشد و امروزه به یکی از جذابترین و دوست داشتنی ترین اماکن برای استراحت و اقامت گردشگران تور ترکیه خرداد 94 تبدیل شده است.نزدیکترین منطقه تفریحی و گردشی به آنتالیا منطقه لارا می باشد که فقط با 6 کیلومتر فاصله  در شرق شهر آنتالیا واقع گردیده است و دارای سواحل شنی و سنگریزه ای می باشد و دریای آن دارای امواجی ملایم و نرم می باشد.در بسیاری از بخشهای این ساحل که به صورت اختصاصی برای استراحت و تفریح گردشگران تور ترکیه 94  تجهیز شده است امکانات تفریحی بسیاری از قبیل ۱۱ باشگاه، ۴ رستوران، ۴ کافه، ۲ زمین فوتبال، یک پارک عجایب، محوطه ای برای والیبال ساحلی، ورزش های آبی، اسکیت و فوتبال ساحلی وجود دارد.

 

ساحل لارا در آنتالیا

 

 

ساحل لارا در آنتالیا

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: ساحل لارا در آنتالیا,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi


 در دهه 80 میلادی نخست وزیر وقت ترکیه آقای تورگوت اوزات دستور  به ساخت این مرکز خرید داد . او ساخت این مرکز خرید را از  روی مراکز خرید گالریا ترکیه در ایالات متحده امریکا ، شهرهای  هوستون و تگزاس برگرفته است . مساحت این مرکز 77000 متر مربع است . مرکز خرید گالریا که در جاده ساحلی منطقه آتاکوی ترکیه قرار دارد دارای بوتیک و مغازه های بسیاری میباشد و همچنین دارای رستوران ، سینما ، سالن بولینگ و اسکیت روی یخ است که برای گردشگران تور ترکیه 94 بسیار جالب خواهد بود . مرکز خرید گالریا در استانبول ترکیه در سال 1990 به دلیل طراحی پیچیده ، ساخت و ساز سریع و  ویژگی های  ساختاری به عنوان برجسته ترین  مرکز خرید جهان انتخاب شد .

 

 

 

کلاس قیمتی این مرکز خرید متوسط میباشد. و همچنین دارای انواع کالا از قبیل کیف و کفش و لباس گرفته تا صنایع دستی، زیورآلات و ... در این فروشگاه میتوان تهیه کرد . ساعت کاری از 10 صبح تا  9 شب میباشد با امکانات جانبی فودکورت ، سینما و گالری.  این مرکز تجاری یکی از بهترین گزینه ها جهت خرید و تهیه سوغاتی در تور ترکیه می باشد.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید ترکیه, بهترین مراکز خرید ترکیه , مراکز خرید ارزان ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

 

 منطقه گومبت ترکیه واقع در 2 کیلومتری از شهر بدروم ترکیه  است و بخشی از بدروم به حساب می آید . این منطقه همیشه پر است از توریست و گزینه ای برای افرادی است که از سرگرمی های شهر بدروم خسته شده اند و به دنبال هیجانات جدیدی هستند و قطعا برای شما گردشگران تور ترکیه 94 نیز جذابیت فوق العاده ای خواهد داشت . رستوران های هندیف مکزیکی و چینی و کافه های گومبت همیشه شلوغ و پر شور هستند و بزرگترین و زیباترین هتل ها نیر در گومبت قرار دارند . گردشگران تور ترکیه خانواده ها و فرزندانشان می توانند از ساحل کم عمق و سرگرمی های آبی گومبت استفاده کنند و لذت ببرند.

 

 

 مراکز تفریحی بدروم ترکیه

بدروم یکی از بهترین شهرهای تفریحی ساحل دریای اژه نیز هست همچنین شبهای بودروم جذابیتی زیبا دارد که منحصر به فرد است در خیابان جمهوریت از میدان اسکله کازینوها، میخانه ها و دیسکوهای فراوان وجود دارند که برای همه گروههای سنی و گردشگران تور ترکیه تفریحات جذابی است این شهر بدروم مرکز کشتیهای تفریحی نیز هست و شامل ساخت و ساز و بهره برداری است.

 

 از این جاذبه های گردشگری تور ترکیه و دیدنی های ازمیر ترکیه میدان کناک میباشد . این میدان به خاطر برج ساعت خود در ازمیر ترکیه بسیار معروف است . این ساعت یکی از نمادهای شهر ازمیر ترکیه میباشد . این برج هدیه ای از طرف سلطان عبدالحمید بوده است که در سال ۱۹۰۱ به سبک اواخر دوره عثمانی بنا شده است و به بسیار پر نقش و نگار تزیین شده . در کنار این میدان مسجد کناک و بازار کمرالتی ازمیر ترکیه واقع شده است .

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
 


هتل باده استانبول ترکیه در نزدیکی میدان تقسیم استانبول ساخته شده است. این هتل دارای 128 اتاق و سوییت تشکیل شده است. فرودگاه آتاتورک در فاصله 21 km هتل قرار گرفته است. مراکز خرید استانبول حدود 400 متر از هتل باده استانبول ترکیه فاصله دارد. ایستگاه مترو به هتل بسیار نزدیک می باشد . هتل صبحانه را به صورت بوفه به میهمانان تور ترکیه 94 ارائه می دهد. اتاق های هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. هتل باده استانبول دارای امکاناتی شامل : رستوران با غذاهای متنوع , سرویس شبانه روزی , مجهز به سیستم تهویه , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , پارکینگ ویژه هتل , لاندری , تلویزیون مجهز به شبکه های ماهواره ای , خشکشویی و اتوکشی برای مسافران تور ترکیه که بتوانند در مدت زمان اقامتشان نیز آراسته و مرتب باشند , سرو صبحانه در اتاق , اتومبیل برای کرایه و دیگر امکاناتی که برای مسافران تور ترکیه مهیا شده است.

هتل باده استانبول ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل باده استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi


این مرکز خرید تور ترکیه بر پایه یک طراحی منحصر بفرد ساخته شده. این مکان که در سال 2007 افتتاح شد شامل 2 ناحیه سر پوشیده و سرباز است که یک پارک و یک بازار غذایی معتبر ترکیه را تشکیل داده است. این فروشگاه به سه بخش تقسیم شده.یک فضای تفریحی اصلی در ساختمان مجلل 4 طبقه ایجاد شده است که دارای 12 سینما با 2600 صندلی به همراه یک سینمای IMAX سه بعدی ویژه کوکان می باشد که برای گردشگران تور ترکیه 94 بسیار سرگرم کننده می باشد. مرکز لوازم خانگی در این فروشگاه در یک میدان شهری فضای باز به همراه یک پارک سبز قرار گرفته است.

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه,مراکز خرید ترکیه , بهترین مراکز خرید ترکیه , مراکز خرید ارزان ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi



این پل که در مسیر خط راه آهن آناتولی-بغداد ساخته شده از بلنترین پلهای راه‌آهن ترکیه میباشد. که 2 طرف دره‌ای در درون رشته کوه توروس را به هم میرساند. طراحی و ساخت این پل در سال ۱۹۰۵ - ۱۹۰۷ میلادی بوده که یک مهندس آلمانی به نام وینکلرانجام داده است. این پل یکی از جاذبه های گردشگری تور ترکیه می باشد

 

 پل واردا ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: پل واردا ترکیه,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

 هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

 "پربازدیدترین هتل"

 این هتل دارای امکاناتی مثل  سرویس نگهداری کودکان برای آرامش خاطر خانواده ها میباشد تا خانواده ها و میهمانانتور ترکیه سفر راحت  و آرامی را داشته باشند.  امکانات تفریحی این هتل شامل استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده میباشد . این هتل شامل اتاق های ویژه با امکانات برای معلولین است و همچنین شامل مرکز بدنسازی برای علاقه مندان به ورزش میباشد. دارای خدماتی چون خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات و فکس و کپی میباشد . سایر امکانات این هتل شامل  رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات از شبانه روز آماده پذیرش گردشگران تور ترکیه 94 میباشد ، روزنامه ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه ، بار ، باغ و منطقه پاک و بدون سیگار میباشد.

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

 

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

 

مطالب مرتبط :

هتل گرند جواهر کانونشن 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

 هتل کریستال ترکیه استانبول

هتل کریستال ترکیه استانبول دارای امکان سرویس نگهداری کودکان میباشد تا خانواده ها و میهمانان تور ترکیه 94 به راحتی و با آرامش خاطر بتوانند سفری خوش را داشته باشند و همچنین دارای امکانات تفریحی چون سونا ، استخر ، استخر سر پوشیده می باشد. همچنین این هتل دارای اتاق های ویژه و امکانات مناسب برای معلولین می باشد . این هتل دارای خدمات خانه داری ، امکانات اتاق جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتو کشی ، خدمات تورها و همچنین فکس و کپی میباشد. سایر امکانات این هتل نیز شامل رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات آماده پذیرش مهمانان و گردشگران تور ترکیه است، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، تهویه و بار میباشد.

 هتل کریستال ترکیه استانبول

هتل کریستال ترکیه استانبول

 

هتل کریستال ترکیه استانبول

هتل کریستال ترکیه استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل کریستال ترکیه استانبول,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 ارديبهشت 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد